biete 800cc Sard Düsen

Steff

: 14.01.2007
: 538
So habe in der nächsten Zeit 800er Sard Düsen Niederohmig mit umgearbeiteter Org. Fuel Rail anzubieten da sie für mich zu klein sind und ich auf 1200er umbaue.
Die Düsen sind ca. für 700 - 750PS bei einen Basis Benzindruck von 3 bar.
Bei bedarf kann ich auch noch eine Vorwiederstandbox bauen für die Jspec Fahrer.

Preisvorstellung

Düsen 800cc Sard 300 Euro

Doppelflutige Fuel Rail mit Anschlüsse 50 Euro

Vorwiederstandbox 50 Euro

Wenn Bilder gewünscht werden mache ich welche aber noch im eingebauten Zustand wenn ich sie ausgebaut habe kann ich natürlich auch noch welche machen.
: 05. 11. 2009 [20:25]
Steff

: 14.01.2007
: 538
Habe auch noch ein Greddy Emanage Ultimate EMU mit Plug+Play Kabelbaum
Preisvorstellung 400 Eur kpl. mit Versand

Hatte es in Verbindung mit den 800er Düsen gefahren.
Es ist super einfach zu programmieren kann auch gerne behilflich sein spiele eine Basis Map drauf dann könnt ihr es so einbauen und fahren Speedlimit und Fuel Cut ist auch gleich elemeniert.

e-Manage Utimate

The GReddy e-manage Ultimate is as close to a stand-alone management system as you can get while maintaining the best features of a "piggy-back" engine management; an economical price, the usage of existing sensors, the ability to easily alter factory settings and not having to tune from scratch. But unlike the original e-manage, the Ultimate is more refined, requiring specific application usage (which we are constantly adding application updates that you can download FREE via greddy.com, Tech WebPages.) The benefit of this is, the included PC-based USB "Ultimate Support Tool" allows for even finer tuning capabilities, improved flexibility in fuel & ignition control and adds impressive data-logging qualities to make tuning quicker and easier. The increased number of input and output ports of the Ultimate, along with new built-in adapters add many new options to the unit. In addition to standard e-manage airflow-based adjustments, the Ultimate version includes new and upgraded features. The Parameter Set-up, tab menu format of the Ultimate has improved direct Map control for adding and subtracting Fuel and Ignition. The ability to switch between 2 preset tuning Maps (i.e. Street or Race program) via externally mounted toggle switches. There are Maps for Individual cylinder adjustment for both Fuel and Ignition. There are also options to convert injection and ignition systems (i.e. group or sequential injection and group or individual fire ignition.) An Airflow Output Map option even allows for airflow meter elimination. And when used with a wideband A/F Meter, the Air Fuel Target Map can self-tune an Injector base tuning Map, to speed up initial tuning. There are also built-in Boost, Rev and Speed Limiter-Cut features. To create super smooth operation, there are various fine tuning Correction Maps to adjust for Throttle Acceleration, Vehicle Speed, Water Temp, Intake Temp, Auto Trans Shift, Anti Engine Stall, and Idle. To further aid in tuning, e-manage Ultimate’s improved integrated Monitoring, Map Tracing and Datalogging features far exceed any other piggyback controller on the market. Even when not connected to the software, 8 channels of datalogging (at 20msec intervals) can be recorded and stored to be reviewed later. With the Support Tool connected, over 30 channels can be covered. Other new features include: Improved RPM recognition, Warning Settings, Password Protection for individual tuning Maps, NVCS (Nissan), VTEC (Honda), O2 Feed-back, Clean Fouled Plugs, and numerous others in future updates. Ideal for optimizing and fine-tuning for performance products like Exhaust, Air Intake, Intercoolers, Boost Controllers, and Turbochargers, the e-manage Ultimate fills the gaps between conventional piggyback and expensive stand-alone engine managements. All installation and tuning should only be made by a trained technician with proper air/fuel monitoring tools. (Some or all functions may not be compatible with some applications.)
: 08. 11. 2009 [18:29]
Steff

: 14.01.2007
: 538
Emanage ist verkauft
Düsen und die Rail sind noch zu haben.
: 18. 11. 2009 [20:52]
Steff

: 14.01.2007
: 538
So habe eine Ristrictorbox für hytech fertig gemacht so kann ich mal ein Bild da von reinstellen.

Düsen sind auch noch da in Verbindung mit den Düsen will ich 50 Euro für die Box also 350Euro Düsen mit R-Box wenn einer sie einzeln möchte muss ich 65 Euro dafür haben habe mir das noch mal durchgerechnet.
: 03. 12. 2009 [12:30]

Mehr Forum?

Dies ist nur ein zum Teil veröffentlichter Forenbereich. Als normal registrierter Benutzer kannst du sowohl schreiben, als auch die Bereiche Tuning und Technik lesen.

Wenn du im Besitz einer Supra MKIV bist, dann würden wir uns sehr über eine MKIV-Driver registrierung freuen. Damit hast du Zugriff auf noch mehr Bereiche, als auch kannst du überall schreiben.

Mehr Informationen findest du HIER